Poniższa tabela zawiera najważniejsze zsumowane wielkości ekonomiczne (aktywa razem, kapitały własne, przychody netto, wyniki netto) oraz uśrednione wskaźniki finansowe (ROA, ROE, ROS, DR) za 2010 rok dla największych podmiotów z branży.
Średnie ważone wskaźniki finansowe dla podgrup branżowych obliczono dzieląc przez siebie sumy odpowiednich wielkości ekonomicznych dla największych podmiotów przypisanych do tych podgrup. Oznacza to, że wpływ poszczególnych podmiotów na wartość tych wskaźników zależy wprost proporcjonalnie od skali ich działalności.
Grupowanie PKD | Suma aktywów (zł) | Suma kapitałów własnych (zł) | Suma przychodów netto ze sprzedaży (zł) | Suma wyników netto (zł) | Średni ważony ROA (%) | Średni ważony ROE (%) | Średni ważony ROS (%) | Średni ważony DR (%) |
Działalność agencji reklamowych (PKD 73.11.Z) | 3 738 829 321,63 | 2 054 760 850,92 | 6 859 526 428,53 | 246 684 089,78 | 6,6 | 12,0 | 3,6 | 45,0 |